Válaszút

Az első kérdőasztrológiával próbálkozós elemzésem. Persze feltételezem, jó sok pontatlansággal és tapasztalatlansággal, de kérlek ezt nézzétek el nekem, még tanuló fázisban vagyok! Ettől függetlenül hasznosnak véltem, ha megosztom veletek, végülis a hibákból is lehet tanulni. 😉

kérdőasztrológiai elemzés

Új munkát kaptam, amit elsőre álommunkának definiáltam, ám fordult a kocka, és bár mindazokat, amik a munkaköröm feladatait kitették a mai napig imádom, mégis kutyaszorítóban éreztem magam a kialakult helyzet miatt. Végül a csillagokhoz fordultam, hátha kisajtolok némi útmutatást egy kérdőképletből.

A teljes elemzést a blog új webcímén olvashatod el, katt a következő linkre a közvetlen eléréséhez: Válaszút

Reklámok

Szólj hozzá!

