Az Oroszlán Barlangja

Talán olvastatok már olyasmit, hogy az egyes jegyeknek milyen az otthonuk, milyen jellemzőket helyeznek előtérbe, mi jelenti számukra az ideális lakókörnyezetet. Ám, ahogy minden ilyen instant elemzés, ez is az állatövi jegyek sajátosságai alapján készülő felületes iránymutatás. De most nem egy ilyen következik, hanem egy sokkal személyesebb verzió, illetve útmutató. 🙂

otthon és asztrológia

Ahogyan az egyéni radix horoszkóp alapján készülő elemzés is testre szabott, úgy ezt a témát is lehet személyre szabottan boncolgatni. Na nem azt állítom, hogy mielőtt költöznél rohanj asztrológushoz és kérdezd meg tőle, mit gondol, valószínűleg úgyis tisztában vagy vele, milyen kecóra vágysz. De gyakorlásnak tökéletes lehet egy ilyen témát elővenni, és boncolgatni, hogy melyik belső szereplő hogyan járul hozzá álmaink otthonának kivitelezéséhez.

Ezt tettem én is, és hoztam nektek egy “szerintem listát” is, hogyan érdemes hozzá kezdeni. Ha van kedvetek tartsatok velem, és akár a saját verziótokat is osszátok meg hozzászólásban! 😉

A bejegyzés elég hosszúra sikeredett, és alapvetően három részre osztható, elsőként a “szerintem lista”, ami egy általános összefoglalása annak, hogy én milyen gondolatmenetet javaslok ehhez a játékos elemzéshez.

Második részben a saját barlangom megalkotásának asztrológiai kivesézése következett, de hogy ne csak minden körülöttem forogjon, hoztam még két kisebb példát is.

A weboldal elköltözött, a blog új címe lionastro.hu, ott kapott új helyet ez a poszt is. Közvetlenül eljuthatsz a bejegyzéshez, ha az alábbi linkre kattintasz: Az Oroszlán Barlangja

Reklámok

Szólj hozzá!

